Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Узагальнюючий урок по темі: «Тіла. Речовини та явища навколо нас»
Розробка узагальнюючого уроку по темі: «Тіла. Речовини та явища навколо нас»
Мета уроку: узагальнити і систематизувати знання, перевірити рівень навчальних досягнень учнів із теми; з’ясувати рівень засвоєння основних понять, термінів і правил; вдосконалити пізнавальну активність; розвивати вміння порівнювати і аналізувати; сформувати вміння роботи в групах; оволодіти первинними навички дослідницької роботи; виховувати самостійність та інтерес до знань. Очікувані результати: виявити рівень знань учнів за вивченими темами з метою його подальшого підвищення. Базові поняття й терміни: речовина, матеріал, тіло, властивості речовин, однорідні й неоднорідні суміші, атоми, молекули, хімічний елемент, прості й складні речовини. Тип уроку: урок узагальнення, систематизації, контролю й корекції знань, умінь і навичок. 1. Організаційний етап 1.1. Привітання. 1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _________, 1.3 Поділ на групи. Учні, заходячи в клас, вибрали малюнки-емблеми з улюбленими героями мультфільмів, які заздалегідь приготував учитель. У кого малюнки співпали – ті утворюють групу. 1.4 Налаштування на урок. Кожна група отримує аркуш паперу, на якому намальоване сонце. Учням пропонується на блакитних аркушах-хмаринках написати бажання, які на їх погляд повинні здійснитися на уроці. Учні групи своїми хмаринками закривають сонце. 1.5. Перевірка готовності учнів до уроку. Кожна група отримує картку самооцінювання, за допомогою якої всі учні класу одночасно в кінці уроку підрахують свою оцінку за урок.
Картка самооцінювання
2. Етап перевірки домашнього завдання 2.1. Перевірка наявності в учнів виконаних робіт. Учні повинні були намалювати малюнок, скласти кросворд або ребус. Учні презентують свої роботи і отримують за це 2 бали в картку самооцінювання. 2. Етап узагальнення та систематизації знань 2.1. Бесіда зі складанням схеми. (Усні відповіді під час уроку оцінюватимуться в 1 бал, тому бажано, щоб учитель давав можливість висловлюватися протягом уроку всім учням класу)
2.2. Гра «Хімічний код» - 1 бал ( Учням роздаються паперові літери, з яких вони складають слова).
ЧАВЕИНРО РІФЛТЬТА ОВЯТРІП ЕЛАМУКОЛ НЯГІРНО РЕЧОВИНА ФІЛЬТРАТ ПОВІТРЯ МОЛЕКУЛА ГОРІННЯ
2.3. Опитування
2.4. Гра «Знайди відповідність» - 2 бали
2.5. Робота з рисунками
2.6. Ребуси – 1 бал
Фізкультхвилика Працювати перестали 2.7. Пояснення
2.8. Гра «Логічний ланцюжок» - 1 бал
2.9. Загадки – 1 бал Взимку стало холодати В нас в дворі живе корова. На вогні пластинка мідна Осінь стала вмить до діла -
3. Етап контролю знань. (3 бали) 3.1. Тестові завдання
4. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання Написати міні-твір на тему: «Як професії моїх батьків пов'язані з хімією» 5. Підбиття підсумків уроку Учитель, спостерігаючи за учнями під час уроку, робить висновки щодо засвоєння основних понять теми, сформованості вмінь і навичок; підбиває підсумки роботи над темою. Відзначає поняття, які учні засвоїли добре і які викликали труднощі під час роботи. Учні підраховують бали в картці самооцінювання і озвучують їх учителеві. В останні хвилини уроку учні відклеюють аркуші-хмаринки з бажаннями, що здійснилися від свого сонечка. Якщо сонечко залишилось без хмаринок – все, що учні очікували від уроку здійснилось, а для учителя це є найкращим результатом. |
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||