Понеділок, 18.12.2017, 23:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя хімії Видай Олени Василівни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Узагальнення знань по темі «Початкові хімічні поняття»

ТЕМА УРОКУ: Узагальнення знань по темі «Початкові хімічні поняття»

МЕТА УРОКУ: узагальнити і систематизувати знання, перевірити рівень навчальних досягнень учнів із теми; з’ясувати рівень засвоєння основних понять, термінів і правил; вдосконалити пізна вальнуактивність; розвивати вміння порівнювати і аналізувати; сформувати вміння роботи в групах; оволодіти первинними навички дослідницької роботи; виховувати самостійність та інтерес до знань..   

Очікувані результати: виявити рівень знань учнів за вивченими темами з метою його подальшого підвищення.

Базові поняття й терміни: речовина, матеріал, тіло, властивості речовин, однорідні й неоднорідні суміші, атоми, молекули, хімічний елемент, прості й складні речовини.

Тип уроку: урок узагальнення, систематизації, контролю й корекції знань, умінь і навичок.

Презентація до уроку:

Початкові хімічні поняття
Смотреть еще презентации из раздела Химия

 

ХІД УРОКУ

1. Організаційний етап

1.1. Привітання.

1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _________,
кількість присутніх на уроці ___________, відсутніх ___________.

1.3 Поділ  на групи. Учні, заходячи в клас, вибрали малюнки-емблеми з улюбленими героями мультфільмів, які заздалегідь приготував учитель. У кого малюнки співпали – ті утворюють групу.

1.4 Налаштування на урок. Кожна група отримує аркуш паперу, на якому намальоване сонце. Учням пропонується на блакитних аркушах-хмаринках написати бажання, які на їх погляд повинні здійснитися на уроці. Учні групи своїми хмаринками закривають сонце.

1.5. Перевірка готовності учнів до уроку. Кожна група отримує картку самооцінювання, за допомогою якої всі учні класу одночасно в кінці уроку підрахують свою оцінку за урок.

 

Картка самооцінювання

2.1. Перевірка наявності в учнів виконаних  робіт. Учні повинні були намалювати  малюнок, скласти кросворд або ребус. Учні презентують свої роботи і отримують за це 1 бал в картку самооцінювання.

2. Етап перевірки домашнього завдання

2. Етап узагальнення та систематизації знань

2.1. Бесіда зі складанням схеми. (Усні відповіді під час уроку оцінюватимуться в 1 бал, тому бажано, щоб учитель давав можливість висловлюватися протягом уроку всім учням класу)

·    З чого складаються фізичні тіла?

·    Що таке речовини?

·    Які вони бувають?

2.2. Гра «Хімічний код» - 1 бал ( Учням роздаються паперові літери, з яких вони складають слова).

ЧАВЕИНРО                             РЕЧОВИНА

РІФЛТЬТА                              ФІЛЬТРАТ

ОВЯТРІП                                ПОВІТРЯ

ЕЛАМУКОЛ                            МОЛЕКУЛА

НЯГІРНО                                ГОРІННЯ

2.3. Опитування

·        Що таке агрегатні стани?

·        Дайте характеристику кожного з них.

2.4. Гра «Знайди відповідність»  - 1 бал

2.5. Робота з рисунками

·        З яких речовин складаються зображені тіла? (Учням пропонується розглянути різні тіла)

2.6. Ребуси – 0,5 бала

2.7. Пояснення

·        Вкажіть прості і складні речовини (Учням пропонується за будовою  визначити  речовини)

2.8. Гра «Логічний ланцюжок» - 1 бал

·        Назвіть послідовність методів розділення суміші залізних ошурок, кухонної солі, тирси та піску

2.9. Метаграмии – 0,5  бала

2.10. Будова атома (1 бал)

2.11. Гра «Хто більше» (1 бал)

2.12. Валентність (1 бал)

2.13. Склади формули (1 бал)

4. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Написати міні-твір на тему: «Як професії моїх батьків пов'язані з хімією»

5. Підбиття підсумків уроку

Учитель, спостерігаючи за учнями під час уроку, робить висновки щодо засвоєння основних понять теми, сформованості вмінь і навичок; підбиває підсумки роботи над темою. Відзначає поняття, які учні засвоїли добре і які викликали труднощі під час роботи. Учні підраховують бали в картці самооцінювання і озвучують їх учителеві.

 В останні хвилини уроку учні відклеюють аркуші-хмаринки з бажаннями, що здійснилися від свого сонечка. Якщо сонечко залишилось без хмаринок – все, що учні очікували від уроку здійснилось, а для учителя це є найкращим результатом.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів